?

Log in

Previous Entry

Hitman: Contracts.Проходження. / Hitman: Contracts.Walkthrow

Рік випуску: 2004.

Гра складає собою набір різних місій-уривків з життя Хітмена (тут він зветься ще й Лисим) і дуже схожа на першу гру серії Hitman: Codename 47.

Практично усі локації розфарбовані у темних («нуарових», від фр. noir) тонах.

Проходжень може бути багато. Тут описаний мій варіант, увага акцентована на проблемних моментах проходження. Коли вдавалося, дії були тихими, у інших випадках – зі стрільбою.

Місія1: Asylum Aftermath

Лікарня. Ролик знайомить з «батьком» та «братами»-клонами.

Мета проста: вибратися з лікарні. У спецназівця добре перевдягатися. 

Поблукавши у пошуках головного виходу, мій персонаж зрештою вибрався по драбині за межі лікарні і сів у авто.

Місія 2: The Meat King's Party

Противний м‘ясний магнат проводить вечірку у себе на м’ясокомбінаті. Відповідно, локація переважно у червоних тонах.

1.Отже для початку Хітмен оглушив м‘ясника, перевдягнувся у його вбрання, потім зачинив м’ясний фургон.

2. перед входом поскидав усю вогнепальну зброю. Поруч з повіями та стриптизерками стола юрба гостей у масках. Охорона сказала «чисто» і пропустила.

3. Спочатку Хітмен  піднявся по сходах усередині бази і пройшов по апартаментах. У дальній кімнаті знайшов те, що було колись дівчинкою. М-да. Перша ціль виконана.

4. Спустився униз і у роздягалці перевдягся у форму слуги для носіння опіуму. «З‘явилось повідомлення, що адвокат (ціль№2) хоче покурити опіум. Проте у роздягалці трубки опіуму не знайшлося. Довелося йти у бар і брати трубку коло стійки.

5. З опіум.трубкою хітмен зайшов у кабінку до адвоката й зарізав того Ціль №2 виконана.

6. Придушивши гостя у піджаку, і взявши VIP-пропуск Хітман піднявся нагору. Вогнепальної зброї брати не можна – охорона може відкрити вогонь.

7. Нагорі довелося придушити охоронця і його пістолетом вбити м‘ясного короля (ціль№3 виконана) разом з повіями у ліжку. На шум вийшов другий охоронець і теж впав.

8. Вниз сходами і надвір (на вибір є 2 точки виходу.).

Місія3: The Bjarkhov Bomb.



Локація: Росія. Підводний човен і корабель. Зима, мете сніг.

Дотепи: Якщо зайти у ангар, то можна поговорити зі шпигуном, що працює на Хітмена. Він поскаржиться, як йому надоїло у Росії і що він уже не може їсти борщ (!). Та і взагалі місія надумана, але водночас й по-своєму кумедна.

Ціль №1: Фукс сидів у тому ж ангарі, що й «дружній» шпигун. Знищувати тихо не вдалося, бо у тому ж приміщенні стояв солдат з АК. Довелося трохи постріляти солдатів.

Ціль№ 2 капітан Бьярков сидів усередині підводного човна. Щоб довго не валандатися, Хітман перестріля охорону у беретах на вході, потім зайшов усередину. Бьярков намагався тікати, але марно.

Ціль№ 3 –  4 бомби довкола корабля. Корабель знаходиться навпроти субмарини. Бомби можна підібрати на підводному човні, або всередині корабля. Але обережно: там радіація і треба перевдягтись у антирадіаційний костюм. Після встановлення бомби легко підриваються детонатором. 

Місія 4: Beldingford Manor

Пробираємся у маєток і знищуємо двох лордів: ціль № 1 та 2.

Ціль №3 їхнього полоненого молодого науковця  знаходимо у останньому стійлі одній з конюшень (усього їх 2). Виускаємо.

Назад – тим же шляхом, що й прийшли.

Місія 5: Rendezvous In Rotterdam

1.  Захід у ангар через задній вхід.

2. Цілі (байкери - злочинці) бродили у різних кінцях ангару.

Наступна ціль – продажний репортер – прикутий у підвалі.

Найкраще пересуватись по території у байкерському «прикиді».

Місія 6:Deadly Cargo

Краще діяти швидко.

Найближча локація – бар. Поруч з ним легкове авто з вибухівкою, яка попаде на корабель. Машину стереже нервовий тип. Можна попросити повію відволікти типа за рогом, і встановити пристрій для слідкування.

Машина почне рухатись у бік корабля. Пристрій стеження буде лише фіксувати етапи.

Ключові моменти (без стрільби треба пройти, бо потім часу не вистачить:

-пробігти поліцейську будку,

-забігти на базу до бандюків (попутньо у будці для роботяг краще вбратись у робітника).

-зайти по трапу на корабель.

Потім на верхній палубі корабля Лисий зайшов до каюти капітана Бориса Дерюжки. Той відстрілювався, але впав.

Як не поспішав Хітмен, але спецназ усе ж почав штурмувати корабель. З великою втратою крові вдалося прорватися до виходу.

7: Traditions of the Trade
Дія відбувається у готелі.

Цілі 1 і 2: брати Фукси. Один був вбитий у ресторані на 1-му поверсі. Другий у номері (охоронець ліг поруч). Другого можна також було підстрелити, коли він сидів у парилці та басейні.

Довго довелося шукати ключ від рентгенівської кімнати (ціль№3). Зрештою, труп «першого» Фукса у ресторані був повторно обшуканий і ключ знайдений на ньому (ціль №4).

На верхніх поверхах лежав чемодан з бомбою (ціль №5).

Потім легше – по найвищих поверхах на дах – через дах до верхніх кімнат – застрелити декілька охоронців і Лисий у рентген-кімнаті.

Дотепи: на 1-му поверсі, коло ванни, де миється коп., у темному коридорі літала парочка привидів (створювали непотрібний антураж).

Місія 8: Slaying A Dragon

Ціль: застрелити представника Червоних драконів.

Хітмен просто потоптався коло входу, з якого видно пагоду і спокійно застрелив потрібного китайця, коли він гуляв на самоті.

Місія 9: The Wang Fou Incident

Ціль: застрелити 7 штук представників Синіх драконів. Лисий швидко пробіг по карті і без проблем усіх перестріляв.

Місія 10: The Seafood Massacre

Місія забрала певну кількість часу. Три цілі: представник Червоних драконів, Синіх драконів і корумпований начальник поліції. Представник Червоних виявився найбільшим нервовим, тому ліквідувати його довелося першим і тихо.

Методика:

Одразу після початку рівня Хітмен забіг у підвал при ресторані. Вирубив струм на кухні. У судіній комірчині перевдягся у поварський одяг. Вискочив і через чорний вхід на кухню, по дорозі розминувшись зі справжнім поваром.

Сходами піднявся на другий поверх. Спочатку головний полісмен і представник синіх зайшли. Червоний запізнювався. Після декількох спроб, Червоний був акуратно застрелений з глушника на сходах до 2-го поверху. Труп був сходами перетягнутий на задній двір (довелося застрелити ще й бармена), після чого відтягнутий і скинутий до потрібної каналізації. Перед тим з рупа представника Червоних був знятий амулет.

Знову підйом сходами і ліквідація Синього і керівника поліції. Закидування амулета Червоного на столик, де перед тим була нарада.

Вийшовши через головні двері ресторану Лисий спокійно дочалапав до виходу.

Місія: 11: Lee Hong Assassination

Ціль 1 статуетка була знайдена в кімнатах з двома паннами методом відкриття сейфу (ключ був, здається, однієї з панн). Лисий нікого не розпитував, сам знайшов статуетку.

Також інтуїтивно у середині особняку вийшов на Ціль№2 – лідера Червоних драконів Лі Хонга. Лі Хонг ледве не зарубав Лисого катаною, та і шафоподібний охоронець не одразу сконав. «Узі» наробив шуму, але не так вже й багато. У Лі Хонга вияввся пістоль «Desrt Eagle». Вихід у костюмі одного з охоронців червоних – і гуд бай.

Місія 12: Hunter And Hunted

На початку головне вибратись з будинка Потім залізти у каналізацію.

Зробивши ці дії Хітмен, вийшовши  з одного каналізац. Люка ліквідував поліцейського детектива, з іншого – якогось непевного тенора. Довелося повозитись з авто швидкої- без ключа сісти було неможливо. Довелося повертатися на місце ліквідації детектива – у сусідньому провулку маячив пожежник. Ліквідувавши пожежника, Хітмен забрав ключ від швидкої і сказав Парижу «О ревуар». До речі, залежно від того, чи Хітмен сідає у авто у костюмі SWAT або пожежника фінальний ролик місії трохи змінюється.

The End.